Garantie en voorwaarden
ConsolePro.nl levert dagelijks een groot aantal orders aan onze klanten. Hoewel onze leveranciers en wijzelf heel scherp op kwaliteit letten kan er onverhoopt een product geleverd worden of defect raken. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je op gaan lossen.
Hoe lang geven jullie garantie op jullie producten?
De garantie op alle door ons aangeboden producten bedraagt minimaal een jaar.
Zijn er ook uitzonderingen op deze garantie?
Ja, uitzondering hier op zijn:
- Producten welke door de klant gemodificeerd zijn (bijv. snijden,solderen,plakken,lijmen).
- Producten welke door overmatige slijtage of ondeugdelijk gebruik defect raken.
- Producten welke beschadigd of bekrast zijn. Hieronder vallen ook smartphone schermen waar gebruikssporen zoals krasjes op het glas zichtbaar zijn.
Wij leveren standaard een screen protector bij elk smartphone scherm om gebruikssporen te voorkomen.
Is bovenstaande van toepassing op je product dan zullen we altijd een passende oplossing proberen te bedenken, zoals bijvoorbeeld een korting op een nieuw product.
Deze voorwaarden staan uiteraard ook in onze Algemene Voorwaarden vermeld, maar wie leest die nu echt helemaal? ;-)
Help! Ik heb een defect product van jullie ontvangen, wat moet ik doen?
Download het retourformulier en volg de instructies.
Mocht het antwoord op je vragen over garantie hier niet bij staan neem dan contact met ons op, wij staan je graag te woord!